Ugglor?

Har jag pratat om min sääärlejk till ugglor förr i tiden? 
Om jag har det så får ni bara en påminnelse om det nu. 
Ugglor är ett vackert och fridfullt motiv, men kan samtidigt vara väldigt fint och gulligt och åter på samma gång också vara lite busigt, mysigt och allmänt njutbart. En intressant blandning av beskrivningar och det är nog lite av det som min kärlek till ugglor grundar sig på. 
 
Jag vill ha en uppstoppad uggla, det står högst upp på listan. 
 
Hur känner du för det här med ugglor? 
Är det en trend värt att följa? För mig har det blivit en livsstil istället för en trend. Jag älskar ugglor och så är det bara. Men jag skulle heller inte vilja kalla det ett tvångsbeteende eller att jag är helt beroende av ugglor, utan mer som en liten mysig parantes i mitt liv. Då vet ni det.  
 
 
Finaste bakgrundsbilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0