Smink - en äkta bloggare?

Då var vi en vårregndag rikare. Skönt det känns, sannerligen!
Men titeln då? Jo, nu ska jag ta tillfället i akt och bli en riktigt bloggare, på riktigt. Jag ska berätta att idag var jag på sminkjakt. Smink ja!
För mig är smink något jag fruktat att lägga pengar på i många år eftersom jag är som jag är - (snål, eller ekonomisk). Men idag tog jag mod till mig med en god vän och besökte en kommersiell kedja med olika sminkföretag i sina affärer.
Jag blev bara mer förvirrad och ögonen mina gick lite i kors. Då tänkte "nej, ska det vara på detta viset och att man inte ska få någon hjälp, då går vi" och vi gick. Vi spatserade vidare till en lite dyrare affär, men som specificerar sig på smink. En heeeelt fantastisk upplevelse måste jag säga. Åh! Kärlek. Köpte på mig basmedel och borstar så jag klarar mig i flera år. Vilken lycka. Priset spelade ingen roll, för nu var jag lycklig. Och är fortfarande med min påse bredvid mig. Såå glad. En fin påse fick jag också med snurrade band som handtag. Ljuv lycka. Tack så mycket för en fin upplevelse.
Och tack till min vän som drog med mig.

Adjöken fröken, nu är jag en äkta bloggare, YES!
Ska jag vara stolt eller ska jag skämmas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0