Koffeinberoende.

Då var det en annan dag så nu tar vi det där med koffeinberoendet.
Koffeinberoende - vi hör det överallt.
Jag har faktiskt ändrat min inställning till detta beroende. Jag har aldrig trott på att kaffe gör en lycklig, aldrig förlitat mig på oförståndiga studier som säger att kaffe ger en lycka. Men nu! Nu är livet annorlunda.
Dock ser jag inte mig som beroende, men ack vad gött det är en en espressoshot på morgonkvisten, och den där gör mig faktiskt glad. Personligen tror jag att jag skulle passa utmärkt i en studie på att kaffe gör mig lycklig. Men det är ju kaffe, kanske är det inte koffeinet - vad vet jag. Kanske borde jag prova koffeinfritt - eller vad tror du?
Men jag är ändå ganska nöjd och tillfredsställd med det jag får och tänker inte klaga. Inget beroende, utan jag bara njuter av livet. Prova själv.

(Det lär komma fler texter om kaffe, bara så ni vet)

Och förlåt till dem som tycker det är fel att ha koffein och kaffe i samma inlägg, men idag känner jag mig som en italienare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0