Förlossning.

Nu har jag lyssnat på två podcasts
om förlossningar. Varför kan man ju då ställa sig frågan?
Och det må jag säga är en oerhört bra fråga. Ett svar har jag nog dock inte.
Det var ett lite mer objektivt podcast som är väldigt känt och man fick upp fina och trevliga känslor medan det andra var väldigt seriöst och tog upp hur fel allt kan bli och det var massor som ringde in och berättade om massa skit dem varit med om. Inte så trevliga och mysiga känslor där inte. Nixpix!
Det var två bra podcasts, men med väldigt olika karaktär, och jag gillar det här med podcast. Det är faktiskt väldigt trevligt och man får ibland nytt perspektiv på livet. Kul!
Så detta är ett bra tips för er som vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0