Utseendefixerat.

Hejsan hoppsan!
 
Nu sitter jag här och funderar. Igen. Och mina tankar fladdrar lite sådär till det här med utseendet. 
Folk bryr sig så himla mycket! Och jag blir så himla trött. (punkt)
 
Varför ska man hela tiden hålla på och bry sig om hur man ser ut. Visst, jag kan hålla med om att det är kul att sminka sig, klä på sig fina kläder och se allmänt trevlig ut, men titta på folk.. Dem bryr sig alldeles för mycket. En del kan ju inte gå utanför dörren i pyjamasbyxorna eller utan att lägga på fem lager foundation och det är denna överdrift som jag stör mig på. Jag vill verkligen inte påverkas, men det är svårt med tanke på hur mycket man påverkas av sin omgivning och jag är verkligen omgiven av detta. Det känner man på långa vägar.
 
Folk, låt oss ta oss samman, våga vägra vara som andra, var dig själv. 
 
Var sann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0