Shockholm

 
 

 
 
 

Efter en halv vecka spenderat i huvudstaden med omnejd trodde jag att man skulle vara nej som en äkta skånetjej man faktiskt är. Men jag vet inte...
Jag känner mig lite ambivalent gällande detta och jag visste inte om det gjorde ont eller om det var glädje jag hade idag när jag rullade söder ut. Jag vet bara inte vad jag ska tro.
Kan det vara så att jag tycker om denna stad, gigantiska gator fulla med liv jämförelsevis med en skog där man inte ens hör när en gren som knäcks?
Jag vet faktiskt inte.
Ovissheten bara stigen, men det får vara okej.
Nu utgår vi från att vi hade det bra.
Positiva klubben ju.

Här bjuder jag på lite göttiga bilder från den gångna vecka. 

 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0