Nya lakan, del II

Då var det dags igen. Jag känner att vi måste slå ett slag för det här med lakan igen, det var ju ett tag sen.
Nya lakan. Hur ofta byter man lakan? Hur ofta ska man byta lakan? Och vad händer om man inte gör det?
Sista frågan kan jag svara på stolt - ingenting. Ingenting händer faktiskt.
Jag har inte kollat på mikroskopiskt plan, men rent generellt händer det faktiskt inte.
Under ett samtal med några vänner kom vi in på det här med att byta lakan.
En sa varannan dag, en annan var fjärde, några en gång i veckan och ytterligare en annan varannan vecka.
Min haka gick i golvet och jag skämdes nästan lite när jag inte ens visste när jag senast bytte lakan.
Är det bara mig det är fel på?
Förlåt i så fall.
Jag är antagligen äcklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0