Murklor

Jag drömde nyss om murklor, inte om svampen som det står på wikipedia om utan en annan sorts murkla. Denna murkla såg ut som en ishockeypuck fast lite högre, lite en glassen "puck". Och så satt tre sådana ihop fast ändå inte. Dessa sprang över och inne i träet som sitter liksom under taket, precis utanför ytterväggen på huset. Dessa gjorde att träet blev murket och man fick gå ut och ta bort det, sen om jag la träet i fel hög var det inte alls bra, men jag vet inte vad som skulle hända. Kanske skulle det bli ännu fler murklor. Medan om jag la det i rätt hög kunde det bli att man kunde använda träet igen:) bra ju! Men jag vet inte hur det gick. Hur som haver vill jag inte ha några murklor i mitt liv!
Jag undrar om svampen är god?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0