Elefanter

Jag såg nyss en fantastisk dokumentär om elefanter.
Men jag tycker det är fruktansvärt att djur blir tillfångatagna på det sättet och speciellt så stora djur som elefanter. Dem är både fysiskt stora men också mentalt. Jag är väldigt strängt emot cirkusar, zoo, små djurparker i och parker där djuren inte kommer i första hand (där tjuvskjutning osv kan ingå).
Jag är inte det största djurfanet som finns, men det var något speciellt med den lilla elefanten som berörde mig. Jag är glad för att Jag i alla fall har lite vett att inte besöka plaster där djuren inte får plats.
God natt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/2598966/images/2012/pic_186254601.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0