Arg (typ)

Nu är jag arg!
Vad är detta för skitvärld där man ska behöva gå upp såhär tidigt?????
Kl. 5:00?!?!?! Nej, INTE okej.
Jag är arg för att arbeta. Det är meningslöst. (glad också med tanke på det arbete man utgör)
Jag är arg på att tiden går för snabbt.
Jag är arg på att man ska behöva dö ung.
Jag är arg för att alla låter andra människor styra deras liv.
Jag vägrar.
Jag är arg på sodexo för att lagar skitmat som inte har någonsomhest näring!
Jag är så arg!

Men jag vet att man ska vara positiv och snart är det helg.
Det är jag glad för.
Jag är också glad för att jag ska få kunna sova HELA helgen.
Ja, jag ska sova ska ni tro. Jag måste.

Nu ska jag lyssna klart på  "The Funeral - Band of horses" Som jag också är glad för.
Sen blir det of you go.
Kanske är jag glad för det också? Vem vet?



Förresten så blev jag bajignödig när jag gick hem från bussen igår.
Tror ni det var någon hemma? Nej.
Tror ni jag hade någon nyckel in? Nej.
Tror ni jag letade på ALLA morfars gömställen? Ja.
Tror ni jag kom in? Nej.

Nej, jag fick sitta snällt och vänta i en halvtimme då mor min kom hem.
Gaah, jag sprang upp för trappan.
Skönt




Kommentarer
Postat av: mamma2

hehe......det finns ju SA manga buskar o inte en sjal sa langt ogat kan na......sa det fixade du val????? ;)

2011-09-28 @ 04:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0