Tossor -.-



Jo, men visst är det underbart.
Idag tvingas man ha tossor på sig eller ta av sina skor.
Jag tycker personligen tossorna är så SJUKT fula så jag inte
riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Sjukt fula!
Tror mitt kall här i livet är att designa snygga tossor, eller
Snyggare. Jag vet inte riktigt hur snygga plasttossor kan bli.
Men Ja, det tror jag i alla fall.
Jag klarar inte av fulheten alltså.
Jag får rysningar.
Känns som man är en teletubbiesklass. (varför använder man
alltid teletubbies som ett exempel på fulhet?)
Jaja, nu ska jag gå vidare och inte försöka titta ner idag.
Det är som att gå på en hängbro och om man tittar ner så
blir man rädd eller äcklad.
Äcklad, det ordet gillar jag idag.

Det blir lite av en nostalgitripp på något sätt. Tandläkaren
när man var liten.
Liten.
Men det är ju inte tandläkare vi ska bli.
Nej, det är sjukvårdspersonal. Vilket i sig inte är okej heller.
Men så är det i alla fall.
Sjuuk.
Det är jag inte.
Men nu börjar min lektion så adjö.


Hoppas ni förstått att jag INTE tycker om de Svenska blå tossorna!

Kommentarer
Postat av: mamma2

da kan du ju tannkej ennljuv morgon i innerstan Kristianstad nar man i sin trotthet jobbade inom hemtjansen o anvande namnda blaa tossor......d var ju bara det att man oftast glomde ta av dom o kom instrosande pa Domus ikladd dessa...men man fick ju onvarlden att le o det kan ju alltid vara nagot!

pusspuss

2011-11-14 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0