Stryk

Under dagen har jag strukit. Det blev faktiskt ganska kul till sist. Motivationen var ju att få betalt. Undrar om det kanske finns någon mer som vill ha strykhjälp? Jag är grym på skjortor nu i alla fall, det är en sak som är säkert. Har inte haft så mycket time för att skriva heller. Har jobbat mycket och så och inte haft datorn uppe överhuvudtaget. En sak som suger i alla fall är att spotify nu har slutat fungera som det ska. he. Uschja.. Nu när jag äntligen hittade en sjukt bra låt som jag inte kan låta bli att lyssna på. Har ni sett denna veckas avsnitt av Grey's?? SJUKT bra! Mm.. Och när Callie sjunger The Stroy. Får ju massa rysningar bara. mums. Well.. Nu är det natt. Och jag borde sova. Ska sova. Ja, annars så blir man ju trött och får sömnbrist och det är inte bra. Inte bra.

Knus og klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0