Skeptik

Jag har inte skrivit så mycket om det, men jag börjar bli lite skeptisk över det här med ekologi. Jag tror inte riktigt på det. Egentligen liksom? Vad vill folk med ekologiskt? Det är ju bara för att tjäna pengar. Det finns ingen större innebörd egentligen. (egentligen) Eller?! Så fall skulle jag gärna vilja höra ett väldigt, väldigt bra argument. Typ nu.







Varnar känsliga tittare för nästkommande bild.



Nog om det. Drar neråt varmare breddgrader idag. Fedt niice.
Kommer kanske lagom hem till sommaren.
Här har ni min roadtrip-spellista. Viktigt! Man måste börja bra vettu.. France, roadtrip
Have some nice weeks all.

arachnoidea (tack, moster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0