Kaffe

Drick aldrig för mycket kaffe på en och samma gång.

Det är inte bra eller nyttigt eller bra.

Provade idag att dricka sjukt mycket kaffe eftersom jag hört att det ska få igång förbränning och ämnesomsättningen, men det sluta med att jag gick på toaletten för att tömma blåsan typ åtta gånger idag då jag oftast bara går två till tre gånger. HELT SINNES! Och sen blev jag typ helt skakis hela dagen och allmänt snurrig i huvudet. Allt typ snurrade. Billig fylla, brukar man inte kalla det så? ;) hehe.. Tja, men mår lite bättre nu. USch, ja.. Nej, inte, aldrig så mycket kaffe igen. Mår illa bara jag tänker på det. Skönt det ska bli i alla fall att sova nu och bli av med allt illamående och ont i kroppen. Himla roligt ändå. Tänk vilken reaktion ändå kroppen avger. Fantastiskt. Kanske ska börja med vatten istället. Det måste ju vara bättre! Well.

Dagens ord: Korrekt!
Tack Macks.

Ciao schnyggel.
Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: MOM2

men duuuuuuuuuuuuu.......ta hand om daj!kaffe ska man njuta av inte ha till annat!

pusspuss

2011-05-10 @ 04:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0