Osäker

Kanske inte var en riktigt bra presentation av mig själv i föregående inlägg, men vad finns det att säga.
Skåne. Tösabit. Gillar höst. Regn. Och Gråa dagar av Lars Winnerbäck. Det kanske låter fel, deppigt, men det är jag inte. Jag är glad. Jag gillar solen också. Den ger ju energi och vitaminer och jag gillar vitaminer också. Speciellt C-vitamin. Apelsin och clementin, helst nypressad juice. Men ekologiskt ska det vara. Där kommer namnet in. Ekologiskt.
Jag tyckte det var löjligt innan. Men när jag blev introducerad till en bok och sanningen bakom vår livsstil så föll allt på plats och jag insåg hur sjukt det hela är. Vi har alla blivit lurade. Det är ingen mening att vi ska må bra av allt vi proppar i oss. Det är ingen mening med det. Men varför gör vi det? Varför äter vi trots att vi vet att det inte är bra? Ekologiska bananer var det första ekologiska jag åt.

Later Dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0