V, gråt inte.

This is for you.

Kanske (bor) vi oerhört långt bort.
Men du kommer alltid vara i mitt hjärta.
Så gråt inte, min vän.

Kanske måste man flyga timtal och vänta på arlanda i 9 timmar. 
Det är värt det och du kommer alltid vara i mitt hjärta.
Så gråt inte, min vän.

Kanske har du sol dygnet runt på sommaren. Kanske har du mörker dygnet runt på vintern.
Och jag är helt normal(not), men du kommer alltid vara i mitt hjärta. (där är vi båda galna)
Så gråt inte, min vän.

Du kommer alltid vara i mitt hjärta.
Där kommer du alltid finnas och ha en speciell plats.
Ingen kommer kunna ta den ifrån dig.
Så gråt inte, min vän.

Jag älskar dig, norrlandsskåningen.







Och V, ja, jag var tvungen att dem snyggaste fotona. Lev med det.

Puss på dig, Lovely.
(Ps, klicka på bilder och underströket så är där lide låtar och såunt)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åååh Melanie!! Vad elak du är! Saknar dig :'/ men i augusti ses vi, jag får trösta mig med det<3

2011-06-14 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0