Kor i ängen

När jag satt i bilen idag satt jag och tänkte på korna som jag åkte förbi. De låg där och gassade i grästen, men med benen liksom inböjda in under kroppen. Det måste ju göra hur ont som helst, eller i alla fall klämma till lite, men där ligger dem liksom i timtal. Inte okej liksom. Och då, då kom jag på hur det stack i mitt ben eftersom jag lagt det över det andra och blodflödet ett kommit fram. Benet hade liksom "somnat" som man brukar kalla det, men borde det inte bli likadant för kossorna? Det borde det väl? Eller? Har någon något svar? Jag vill verkligen veta och som tur är har jag INGEN iPhone så jag kunde kolla upp det direkt. Jag tycker om ovisshet, men det räcker liksom tills man kommer hem, men har inte hittat svaret än.


(funderar, funderar, funderar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0