Jag kan inte fatta det.

Nu är det verkligen summerbreak.
Nu är det verkligen inte långt kvar till Strängnäs.
Nu är det verkligen inte långt kvar till flygplan.
Nu är det verkligen inte långt kvar till jag får träffa er.
Nu ska jag ringa.
Glad och trött.



..Trött sen helgens bravader.(stavas det så) hehe. Well.
Awesoma students folks. Dance Dance Dance
Gött med "lide" träningsvärk. Det värsta är nog idag. Aj..
Inte van liksom^^ hihi.
Blöö.. nu ska jag gå och ladda för nästa helg och take som photos out in the desserst.
(min fin, fina mus-tasch som min fingervänliga vän fick låna, fick.)

(kan ni fatta??!! Limosar!!)

Ciao alla blödiga norrlänningar med korvstumpar utstickande från munnen i fickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0