Break the summer

Första dagen på sommarlovet, check.
Massa dagar kvar to go, check.
Som kommer gå hur snabbt som helst, check.
Men glad är jag. Japp. Hur glad som helst. Spelemansglad. La La La. Och jag har premium. Yes, I do. Och jag lyssnar fedt mycket på musik, nope. I don't. Men det är kanske självklarheten att man har musiken som gör det. Kanske.

Aja, dags att nana. Imorgon händer mycket.

Här är lite bilder på min avslutningsoutfit och vet ni vad?? Jag vann en biobiljett på utdelningen, lite tur ska man ju ha här i livet. Jag vann i Yatzy idag också. Yey!




Jag blev helt in löööööve med denna klänning (klääning, selma) och jag spontanköpte den lite. Är inte alls jag, men är sjukt nöjd. Sjukt nöjd.

Well, have a nice one.

St Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0