C<1-40

(Skriver utan det tre sista lettersna i det svenska alfabetet eftersom de ej finns over here)

Har anlandat till min destination och resan gick finemang serru.
Zurich ar dock en flygplats for sig. Fick aka tag med Schweitziska "ljud" xD. Dodsroligt och holl pa att skratta pa mig alltsa. Sedan sa foll nagot annat roligt in ocksa. Kopenhamn-Zurich sa var det varsta stockholmsgayrosten i hogetalarna och jag holl pa att skratta pa mig igen. Folk tittade lite lustigt pa mig och kvinnan bredvid forstod mig inte riktigt trots att hon var skaning. Aja. (det ar ju inte sa manga som forstar mig now these days*hint hint*)
Oh, well, jet lagen ar inte sa farlig som man skulle kunna tro faktiskt. SKONT!!!
Det ar sno pa bergen och backarna har oppet nagon vecka till sa det ar bara att komma, guys. HeHe..
NixPix. Nu ska jag inte fordriva mer tid har.

Puss pa er!!

TjaTja!


(ett tag sen (4kanske))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0