Jul....

Jag absolut HATAR denna årstiden.
Det går ju inte en minut utan att slippa snack eller låtar eller läsning om JULEN!
Jag tycker typ HELA svenska folket, Sverige, Världen är väldigt barnsliga vid denna årstid.
Just nu sitter jag med rock i lurarna på högsta nivå för att slippa julsångerna som spelas högt i klassrummet och massa tjöt om julen och hur fin den är blablabla från en massa skitjobbiga, egocentriska tonårstjejer.
INTE OKEJ.
Om det finns något diskriminerande under året så är det Julen.
Det är ju ingen som accepterar att man inte firar jul. Man blir INTE respekterad.
Och skolan borde vara helt neutrala i sådana här frågor faktiskt. För folk blir faktisk diskriminerade.


Nej, nu ska jag byta låt.
Billy Talent – This Suffering

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Ida Svalberg

CRINCHEN!

2011-12-07 @ 12:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0