Värme

Man längtar lite efter vintern nu. Det känns verkligen som sommaren är här. Och det är SÅÅÅ varmt. Tycker det är jätte jobbigt. Och alla dessa förbannade MYROR!! Gah.. jag blir galen. Började gråta över dem nästan. De invärderar mitt hem. INTE OKEJ. Utomhus är deras hem. Inomhus är mitt hem. Folk säger ju att myror är smarta. Bull.. Kanske vill dem dock jaga ut mig. Och vet ni vad jag mer märkt? Att till och med TV-kanalerna skriver DOM. Absolut INTE okej! INTE! Jaja, man får väl ge sig ut i skogen lite. Kan ju inte sitta här och häcka hela dagen. Kommit fram till att det snart är juni, juli och augusti. Mycket som händer och en massa att planera. Jaja, vi får se vad som händer. Mange tak. Oh, nej. En annan hemsk sak har hänt! Spotify........... Vad är detta för skit? Det är ju verkligen toppen. Men kanske att man slutar med att vara så himla beroende av musiken. Och det är ju bra. Men att det inte ska vara gratis längre. Det är ju skandalsistiskt. Jaja..

Jag älskar en låt. Jag vill inte bara lyssna på den 5 gånger 10 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0