Överrumplad?

HAHA!
Jag blev chockad.
(Ja, jag vet att jag är ny med det här, men ändå..)
10 kommentarer?
Ni är goa ni xD

jag bara skrattar. glad? tja, kanske det kanske. 

Åt god mat igår.
God.
Och vann i spel.
Och nu sitter jag och pysslar med min "livsbok". Eller finns det något bättre namn för en sådan bok?
Kanske.

Fiiint väder, men jag orkar inte gå ut. Det är för varmt. Egentligen gillar jag inte värm. Har jag sagt det?

Men en bra låt skulle ju inte sitta fel? Något förslag? Åh, yes! Here it goes.

Glad.
Ja!

Saknar dock bajbisarna maina!
Lite av varje. Nu blir det latinlektion. He?

Have a great one.

Ileum!

Kommentarer
Postat av: Vera

SVAR: Åhh, tack så mycket. Blir jätteglad!

2011-04-25 @ 15:22:28
URL: http://verastudio.blogg.se/
Postat av: Kina

en livsbok indeed!

2011-04-29 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0