Incident. Idag.
Stod i kö efter att väntat i en timme.
Kö är nog bland det drygaste som finns,
men det finns ändå en viss seriös innebörd.
Det har nästan alltid hänt något när bilarna saktar ner och närmar sig varandra.
Spänningen liksom stigen.
Men man kan också sitta för sig själv med ett öppet fönster och bara njuta av vädret och utsikten.

Måndag:
Var och handlade till mitt bröd.
I min fina kasse stoppade jag ner detta:

Jag tyckte det var en lite rolig blandning.
Jag vill tacka L för hennes godhjärtade hjärta att uppfylla min önskan om en kasse.
Och så vill jag tacka M för hennes välvilja att köra mig.
Tack till er alla.
Haha! Himla oseriöst detta blev nu.

Tjenis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0